-1.rész- A lények valódiak?!

Szép őszi reggelre ébredtem.Ahogy felkeltem egyből siettem a szobámba a paklimért hogy az iskolában újabb párbajokat vívhassak.Gyorsan magamhoz vettem és indultam az iskolába.Útközben furcsa hangokra lettem figyelmes.Mintha valaki beszélne hozzám.Körül néztem de nem láttam magam körül senkit.Aztán megpillantottam egy lapot a földön.Gyorsan odarohantam a laphoz és felvettem.Ahogy alaposabban megpillantottam láttam hogy ez a Csillagpor-Sárkány.
El sem tudtam képzelni hogy került ide ez a gyönyörűség.A lap hátára volt egy cetli is ragasztva amin ez állt:
"Kedves párbajozó!Bizonyára megtaláltad a Csillagpor-Sárkányt,a fő lapomat.Igen,én Yusei vagyok.Azért írom ezt a cetlit hogy a segítségedet kérjem.Az egyik nap párbajoztam Akizaval amikor besötétedett az ég és különféle lapok hullottak az égből.De nem akármilyen lapok.Árny-párbajozók lapjai voltak ezek.Ahogy valaki felvette őket a kezébe egyből megszállta őket egy gonosz szellem.A lapok különlegessége hogy ahogy megidézték őket akkor húsvér valójában voltak jelen.Ennek köszönhetően a város nagy része le lett rombolva.Más dimenziókból is kértünk segítséget és jelenleg is kapunk.Fontos lenne hogy te is az Ellenállás tagja legyél.
Üdvözlettel: Yusei Fudo"
Ahogy ezt elolvastam azt hittem valaki ugratni akar.De hamar rájöttem hogy nem.Mert ahogy elolvastam a cetlit egy dimenziós kapu nyílt meg előttem.Nem haboztam,beléptem a kapuba.Ahogy utaztam a dimenziók között több párbajt is láttam.Eltelt egy kis idő és a másik dimenzióba kerültem.Körülnéztem de csak romokat láttam.Gyorsan odafutottam egy rom mögé hogy ne vegyenek észre az Árny-párbajozók.Miközben lopakodtam közben nekiütköztem Yuseinek.Éppen párbajozott egy Árny-párbajozóval hogy egyel kevesebb rombolja a várost.Mikor hátranézett meglátta nálam a Csillagpor-Sárkányt és így szólt:
-Bizonyára te vagy az újabb párbajozó egy másik dimenzióból.Nem igaz?
-De igaz.Miben tudnék segíteni?Az én dimenzióban csak játékként párbajoztunk.Ott nem voltak húsvér szörnyek de még hologramok sem.Így az ottani paklim semmit sem ér.
-De ér valamit.Igazán sok mindent.Van egy labor ahol az ilyen lapokat áttudjuk az ilyenféle lapokat alakítani olyanná mint amilyen a mi világunkban van.
Ahogy ez a mondat elhangzott a száján egy másik árnypárbajozó megtámadta egy Sötét-Resonator.Látszólag ez nagyon fájt neki mivel ahogy hátraesett úgy egyből elájult.Nem gondolkodtam sokáig levettem Yuseiről a Duel-Disket és a pakliját.Folytattam helyette a párbajt.A térfelén nem volt se szörny se lefordított lap.
-Ezt megjárjátok ti mocskos szemetek!Nem hagyom annyiban!Húzok!Elsőnek megidézem az Ócskavas Szinkront védelmi állásban majd lefordítok 2 lapot és befejezem a köröm.
-Én jövök!Húzok!Megidézem a Cipher Winget támadó állásban.Támadj Cipher Wing!
-Megállj!Aktiválom a Mirror Forceot és elpusztítom a szörnyed!
-Ohh ne!Cipher Wing!Mindgegy....Lefordítok 3 lapot és befejezem a köröm.
-Húzok!Ez jól jött!Megidézem a Red Resonatort!A képességének köszönhetően letudom hívni a Zubaba Lovagot!És most jön a rémálmod.....Szinkró idézem a Csillagpor Sárkányt!
Utána kijátszom a kezemből a Blustering Windset!Ez ebben a körben ad a sárkánynak 1000 támadópontot.Aztán felszerelem rá a Lucky Iron Axet!Ez 500 támadópontot ad ennek a fenevadnak!
Támadj Csillagpor-Sárkány!
-Megállj!Használom a Mirror Forcet!Búcsúzz el a sárkányodtól!
-Nem fogok mivel aktiválom a Seven Tools Of Bandit csapdáma!Feládozok 1000 életpontot hogy a csapdád képességét negáljam és elpusztítsam!
-Csillagpor-Sárkány támadj!
-NEEEEE!!!!!!
-Vesztettél....Most pedig menj innen!
Nem kellett sok és Jackék is ideértek.
-Mit műveltél vele te mocskos kis patkány?!
-Se....Semm...Semmit......
-Ne hazudj!
Erre megszólalt Yusei:
-Jack,hagyd!Ő mentett meg a vereségtől.Nála van a második Csillagpor-Sárkány.Az ő dimenziójában volt.És ő jött nekünk segíteni.Ha ő nem lenne.....Lehet már nem élnék mivel a sebzéseket érezzük.
-Nem tudtam Yusei....Bocsáss meg.Jack Atlas vagyok.Kit tisztelhetek személyedben?
-Bálint vagyok.
-Szia Bálint!
-Hello Jack!Ja.Yusei mielőtt elfelejteném.Itt van a Duel-Disked és a paklid.
-Köszönöm.De a Duel-Disket megtarthatod.Ahogy láttam nem volt neked sajátod, most már lesz.Nekem úgyis van még tartalékba.
-Ohh,köszönöm Yusei!
-Nincs mit!Én köszönöm hogy megmentettél!
-Nem kell megköszönnöd.Gondolom te is megtetted volna értem.
-Igen,megtettem volna.
-Tényleg igaz amit írtál?Hogy húsvér lények a lapjaink?
-Igen.Kezdetben csak az Árny-Párbajozók játszottak velük,de egy kis szereléssel mi is letudjuk őket ívni bármikor.Próbáld ki nyugodtan.
-Jól van!Megidézlek Csillagpor-Sárkány!
Nem hittem a szememnek.Nem csak lapok voltak hanem húsvér,érző lények.
-Próbáld csak ki!Ülj fel rá!
-Okés.
Felültem rá de olyan furcsa érzésem volt.Mintha valaki figyelne.
-Yusei,szerintem valaki figyel minket.Vezessetek el a laborba és közben lerázzuk a leselkedőt.
-Jól van.Megidézlek Csillagpor-Sárkány!
-Te se maradj ki a buliból!Megidézlek Vörösszemű Démonsárkány!
Egy kis idő múlva odaértünk a laborhoz.Már besötétedett mire odaértünk így lefeküdtünk aludni.


Megjegyzések